لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

احمدی نژاد با شعار آشغال برو بیرون مورد استقبال قرار گرفت

از یک ساعت پیش SMS هایی منبنی براینکه احمدی نژاد ساعت 18.30 امروز وارد فردوگاه کپنهاک می شود و او از ترس ایرانیان ترجیح داد در هتل هیلتون مقابل فردوگاه کپنهاک اسکان گزیند و «انجمن ایران آزاد » بلافاصله اجازه پلیس برای تظاهرات را گرفت و هم اکنون ایرانیان در مقابل هتل هیلتون با سر دادن شعارهایی همچون «آشغال بیا بیرون » و مرگ بر دیکتاتور و.....در هوای سرد و برفی در حالی که انبوهی از پلیس ها هتل را در محاصره گرفته اند ؛ جمع شده اند. تا چند دقیقه دیگر گزارش هایی زنده تری را برایتان در ایران گلوبال درج می کنیم منتظر گزارشات بیشتر باشید .همچنین فردا تظاهرات بزرگی در مقابل تیولی نزدیک ایستگاه مرکزی کپنهاک علیه احمدی نژاد بر گزار می شود .

از یک ساعت پیش SMS هایی منبنی براینکه احمدی نژاد ساعت 18.30 امروز وارد فردوگاه کپنهاک می شود و او از ترس ایرانیان ترجیح داد در هتل هیلتون مقابل فردوگاه کپنهاک اسکان گزیند و «انجمن ایران آزاد » بلافاصله اجازه پلیس برای تظاهرات را گرفت و هم اکنون ایرانیان در مقابل هتل هیلتون با سر دادن شعارهایی همچون «آشغال بیا بیرون » و مرگ بر دیکتاتور و.....در هوای سرد و برفی در حالی که انبوهی از پلیس ها هتل را در محاصره گرفته اند ؛ جمع شده اند. تا چند دقیقه دیگر گزارش هایی زنده تری را برایتان در ایران گلوبال درج می کنیم منتظر گزارشات بیشتر باشید .همچنین فردا تظاهرات بزرگی در مقابل تیولی نزدیک ایستگاه مرکزی کپنهاک علیه احمدی نژاد بر گزار می شود . شایان ذکر است که دیشب مصاحبه احمدی نژاد با تلویزیون کانال یک دانمارک از تلویزیون پخش شد. و مثل همیشه این دروغگوی بزرگ به دوربین نگاه کرده وگفت مسائل انسانی را با راهکارهای انسانی باید حل کرد نه با زور و فشارو جنگ .همین خشم استقبال کنندگان را بیشتر کرده است . او با سوء استفاده از تظاهرات چند روز پیش کپنهاک که نزدیک به 1300 نفر در این شهر دستگیر شده بودند و در این تظاهرات خشونت امیز که با واکنش تند پلیس دانمارک روبرو شده بود بهر ه بردای نمود .احمدی نژاد بدین وسیله سرکوب تظاهرات در ایران را توجیه نمود .

تظاهرات علیه حضور احمدی نژاد در کپنهاک ، سخنرانی ها و برنامه هنری
برگرفته از : ایران گلوبال

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net