لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

میرحسین موسوی مختصات تشکیلات سیاسی مورد نظر خود را اعلام کرد.

میرحسین موسوی مختصات تشکیلات سیاسی مورد نظر خود را اعلام کرد. این تشکیلات "راه سبز امید" نام دارد. رنگ سبز نماد آن، اجرای کامل قانون اساسی شعار آن و شبکه‌های اجتماعی خودجوش و خودمختار بدنه‌ی آن هستند.


میرحسین موسوی در دیدار با اعضای "انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران" خصوصیات جبهه‌ی سیاسی مورد نظر خود را که پیشتر وعده داده بود، اعلام کرد. این دیدار روز پنجشنبه‌ی گذشته (۲۲ مرداد) برگزار شده اما گزارش آن ظهر روز شنبه ۲۴ مرداد انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، موسوی تشکیلات جدید خود را "راه سبز امید" نامید که به گفته‌ی وی، «رنگ سبز نماد این راه و مطالبه اجرای بدون تنازل قانون اساسی شعار آن است و شبکه‌های اجتماعی خودجوش و خودمختار بی‌شمار و گسترده در سطح جامعه، بدنه این جنبش هستند.»

میرحسین موسوی در جریان اعتراض‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران اعلام کرده بود که برای ادامه‌ی فعالیت خود جبهه سیاسی جدیدی را تشکیل خواهد داد. این خبر با واکنش مثبت بسیاری از فعالین سیاسی مواجه شد. هفته‌ی گذشته نیز منابع نزدیک به میرحسین موسوی خبر دادند که بیانیه‌ی شکل‌‌گیری این جبهه بزودی منتشر می‌شود.

میرحسین موسوی در سخنرانی خود در جمع اعضای انجمن اسلامی جامعه‌ی پزشکان تنها اشاره‌ی کوتاهی به شبکه‌ی "راه سبز امید" کرد و بنظر می‌رسد بیانیه‌ی اصلی اعلام شکل‌گیری چنین شبکه‌ای روزهای آینده منتشر خواهد شد.

موسوی در تشریح تشکیلات مورد نظر خود گفت، در حقیقت "راه سبز امید" ادامه‌ی شعار راهبردی "هر شهروند یک ستاد" است که این بار برای مطالبات به حق مردم و استیفای حقوق آنان شکل می‌گیرد.

لینکهای مرتبط

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net