لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ مرداد ۲۳, جمعه

تداوم یورش به منازل و بازداشت معلمان در بلوچستان

نیروهای امنیتی پس از بازداشت حدود 15 تن از معلمان منطقه سراوان بلوچستان در اواسط هفته جاری، روز پنج شنبه مورخ 22 مردادماه با یورش به منازل هفت دیگر از معلمان این منطقه به تفتیش منزل و بازداشت آنان اقدام کردند.
محمد صالح اسلام زهی فرزند عطا محمد به همراه مهدی اسلام زهی فرزند 17 ساله خود و علیم جنگی زهی از آموزگاران دبستان باقرخان سراوان، هویت تعدادی از بازداشت شدگان مورد اشاره است.
در خصوص دلایل بازداشت های بی سابقه معلمان بلوچ سنی مذهب در منطقه سراوان بلوچستان اطلاعات موثقی در اختیار نیست، همینطور از محل نگهداری و سرنوشت بازداشت شدگان، در این رابطه پیگیری خانواده های آنان نیز تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

منبع: هرانا

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net