لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

زنان بیش‌ترین متقاضیان تغییر جنسیت در ایران

بیش از ۸۰ درصد از متقاضیان تغییر جنسیت در ایران زنان هستند. حسن موسوی چلک، مدیر کل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی، ضمن اعلام این آمار در یک نشست خبری افزود، طی پنج سال اخیر بیش از ۸۰۰ نفر از بیماران مبتلا به اختلال هویت جنسی به این سازمان مراجعه کرده‌اند و می‌خواهند با عمل جراحی تبدیل به مرد شوند.
وی در مورد آمار این افراد گفت، پیش‌بینی می‌شود که با روند فعلی تا سه هزار نفر بیمار اختلال هویت جنسی در کشور داشته باشیم، اما چون غربال‌گری صورت نمی‌گیرد، نمی‌توانیم به طور دقیق در مورد آمارها اظهار نظر کنیم.
وی در مورد آمار متقاضیان تغییر جنسیت به مراکز بهزیستی اظهار داشت، در حال حاضر این آمار کم‌تر شده، چرا که هنوز انگ‌زدن به این بیماران در کشور از بین نرفته است.
فرستنده:‌ محمد (ایران)
http://www.helpftm.blogfa.com/

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net