لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

سه دانشجوی دانشگاه مشهد از تحصیل محروم شدند

علیرغم درخواست بیش از سه هزار دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد، احکام محرومیت از تحصیل سه دانشجوی این دانشگاه قطعی شد.
به گزارش ادوار نیوز، یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت که آرشام دامغانی، حسین قابل و فاطمه وطن دوست، سه فعال دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد هستند که از تحصیل محروم شده اند.
گفتنی است آرشام دامغانی و حسین قابل به دو ترم محرومیت از تحصیل و ممنوعیت از ورود به دانشگاه و فاطمه وطن دوست به دو ترم محرومیت از تحصیل که به حالت تعلیق در آمده است محکوم شدند.
پیشتر، سه هزار دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد با امضای نامه ای به رئیس این دانشگاه خواستار تجدید نظر در این احکام شده بودند.
پرونده تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه همچنان در مرحله تجدید نظر است. از جمله حکم دو ترم محرومیت از تحصیل با احتساب سنوات پریسا خیام دار و سمانه شاملو که منجر به اخراج این دانشجویان از دانشگاه می شود.
محرومیت دانشجویان یاد شده از حق تحصیل و نیز ادامه زندانی بودن دهها دانشجو در زندان به دلیل فعالیت های اجتماعی و سیاسی درحالی صورت می گیرد که کامران دانشجو، وزیر علوم دولت احمدی نژاد هفته گذشته گفته بود که “هیچ دانشجویی صرفا به علت فعالیت سیاسی از تحصیل باز نمانده است.”
سایت کلمه

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net