لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

علی‌اکبر اعجمی دانشجوی چپگرا بعد از دو هفته بازداشت و بی‌خبری از زندان سبزوار به زندان اوین تهران منتقل شد

رهانا: علی‌اکبر عجمی عضو دانشجویان آزادی‌خواه و برابری طلب که سردبیر نشریه دانشجویی دنیای بهتر و قبل از بازداشت مرتباً بوسیله ی اطلاعات تحت فشار و تهدید بوده است.
به گزارش رهانا وی در حالی از زندان سبزوار به زندان اوین تهران منتقل شده است که طی روزهای گذشته هیچ تماس و ملاقاتی با خانواده‌ی خود نداشته است و نزدیکان وی از وضعیت عجمی در بی‌خبری کامل به سر می‌بردند. در روز ۲۱ بهمن در محل زندگی‌اش ، روستایی از توابع سبزوار، ۵ مامور اطلاعات به منزل عجمی آمده و بدون هیچ گونه توضیحی و در حالی که خانواده و خود وی مورد تهدید و بدترین برخوردها از طرف نیروهای امنیتی قرار گرفتند، او را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند. علی اکبر اعجمی که نویسنده‌ی وبلاگی به نام «جهانی بهتر» نیز هست، ، متولد سال ۱۳۶۳ و دانشجوی سال آخر رشته ی حقوق دانشگاه تهران است و در ابتدای سال تحصیلی کنونی به دلیل فعالیت‌های مدنی از خوابگاه دانشگاه اخراج شده بود. وی در معرفی وبلاگش نوشته است: «من مانده ام و ایستاده ام که همین را بگویم : جهانی بهتر ممکن است با همین خاک»

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net