لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

منع رسانه های خارجی و قطع تلفن و اینترنت

به گزارش رادیو فرانسه، صدها هزار نفر از مردم ایران برای شرکت در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری عازم قم شده اند. مأموران امنیتی شماری از کسانی را که قصد سفر به قم را داشته اند دستگیر نموده و با تهدید و ارعاب مانع از سفر عده ای دیگر شده اند. با اینهمه صدها هزار نفر در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری شرکت کردند. در جریان مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری میان طرفداران وی و شبه نظامیان انصار حزب الله که برای بر هم زدن این مراسم به قم آمده اند درگیری صورت گرفت. شبه نظامیان انصار حزب الله خود را به بلندگوهای قوی مجهز کرده اند و با سر دادن باصطلاح "شعارهای انحرافی" قصد برهم زدن مراسم تشیع جنازه آیت الله منتظری را داشته اند که این به بروز برخی درگیری ها منجر شد. مقامات جمهوری اسلامی رسانه های خارجی را از انعکاس اخبار مربوط به تشیع جنازه آیت الله منتظری منع کرده اند. از دیشب یکشنبه شبکه های اینترنت و تلفن همراه در ایران قطع شده است.

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net