لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۷ اسفند ۱۴, چهارشنبه

شمار دیگری از شرکتهای رژیم در لیست تحریمهای آمریكا

ایالات متحده با اعمال تحریمهای تازه علیه یازده شرکت وابسته به رژیم تهران، یک گام دیگر در راستای محدود کردن این رژیم در مسیر توسعه برنامه های هسته ای اش برداشت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، دولت آمریكا یازده شركت وابسته به بانک ملی را در لیست تحریمهای خود قرار داده است. از این تعداد هشت شرکت در تهران مستقر هستند.
استوارت لوی، معاون وزارت خزانه داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت این شرکتها در کنترل موسساتی هستند که پیشتر مورد تحریم قرار گرفته اند یا به نمایندگی از این شرکتها فعالیت می کنند.
این مقام آمریکايی گفت ایالات متحده به افشای بانكها، شرکتها و افرادی كه از برنامه‌ های هسته ای و موشکی رژیم تهران حمایت میكنند، ادامه خواهد داد.
براساس این اقدام، شهروندان و شرکتهای آمریکایی از هرگونه معامله با این موسسات منع شده و دولت آمریکا دارایی هایی را که ممکن است این شرکت ها در آمریکا داشته باشند مسدود خواهد کرد.
خبرگزاری فرانسه نوشت بانكی ملی كه بزرگترین بانک ایران بشمار می رود در لیست موسساتی است كه به خاطر حمایت از برنامه هسته ای رژیم تهران از سال 2007 مورد تحریم قرار گرفته است.

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net