لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۷ اسفند ۱۸, یکشنبه

لغو نشست "زنان اکنون" در روز جهانی زن

تغییر برای برابری : نشست امروز کانون وکلای دادگستری مرکز با حضورو ممانعت نیروهای انتظامی و امنیتی لغو شد.فعالان جنبش زنان و شرکت کنندگان نشست زنان اکنون که قرار بود از ساعت 14 تا 17 امروز 18 اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر پارک ورشو در خیابان استاد نجات اللهی برگزار شود، با درهای بسته سالن مواجه شدند .
نیروی انتظامی دلیل ممانعت از برگزاری این مراسم را نداشتن مجوز اعلام کرده و از حاضرین خواست به سرعت محل را ترک کنند. این در حالی بود که نیروهای امنیتی حاضر در محل ضمن فیلمبرداری از دعوت شدگان به این نشست آنان را تا چندصد مترهمراهی کرده و اعلام کردند در صورت عدم ترک محل به برخوردهای دیگری متوسل خواهند شد.
کیکی که به منظور پذیرایی از شرکت کنندگان در نشست آماده شده بود نیز توسط نیروهای حاضر در محل ضبط شد و این نیروها به حاضرین اعلام کردند که کیک را به درب منازل آنها خواهند فرستاد.
سخنرانان این نشست که در راستای طرح گروهی ارتقاء حقوق بشر و دسترسی بیشتر به عدالت تدارک دیده شده بود بهشید ارفع نیا، رزا قراچورلو، زهره ارزنی، نسرین ستوده، شادی صدر و شهیندخت مولاوردی بودند و قرار بود در انتهای نشست برنامه های دیگری نظیر پرسش و پاسخ و نمایش فیلم مستند نیز برگزار شود.

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net