لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ فروردین ۲۷, پنجشنبه

تنها ۳ روز برای نجات دل آرا داربی فرصت باقی است




جمهوری اسلامی قصد دارد دل آرا داربی را در بامداد ۱۹ آوریل حلق آویز کند.دل آرا ۶ سال است که با کابوس مرگ روبروست. زندگی این دختر ۲۳ ساله تنها در این ۳ روز میتواند رقم بخورد. برای نجات دل آرا با یک ساعت هم میتوان دنیایی کار کرد. میتوان در این ساعت و دقایق تلخ زندگی را به دل ارا بازگرداند. نباید نظاره گر متاسف اوضاع بود. نباید این آخرین لحظات را بدست قصابان تاریخ سپرد. باید تمام بغض و آه و کینه خود را نسبت به سرنوشت و زندگی دل ارا و اعدامهای جمهوری اسلامی را به یک نیروی مادی واقعی تبدیل کرد. فعالیتها و اقدامات ما میتواند و باید دست نیرومندی شود که طنابها را بر فراز سر دل آرا پاره کند. هر کس میتواند با هر میزان تلاش به زندگی و فلسفه زندگی انسان معنی عملی و ملموس دهد. ظرف این ۷۲ ساعت میتوان و باید میلیونها پیام و نامه به مقامات جمهوری اسلامی ارسال کرد. میتوان و باید آسمان بالای سر جلادان رژیم اسلامی را سیاه کرد. هیچ لحظه ای به اندازه همین الان مبارزه معنی نمیدهد. مبارزه همین الان برای نجات دل آرا باید در اولویت کار و فعالیت هر انسان و سازمان و گروهی باشد که خواهان حتی ذره ای بهبود در زندگی واقعی انسانها باشد. اکنون لحظات زندگی تک تک ما پر از مسئولیت خطیر و مهم است. زندگی ما میتواند و باید به نیروی بازتولید زندگی دیگران گره بخورد.

مردم آزاده جهان

هیچ روزنه ای در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی برای نجات زندگی دل آرا وجود ندارد. تنها روزنه شما هستید. تنها کورسوی امید تولد دوباره دل آرای جوان شما هستید. دل آرا دختر باهوش و بااستعدادی است که به اتهام قتل ۵ سال است در زندان بسر میبرد. اکنون جمهوری اسلامی پنجه زمخت بختک مرگ را بر زندگی دل آرا انداخته است. میخواهند دل آرا را در روز روشن و ساعت معین بکشند. تنها شما تک تک میلیونها انسان انسان دوست و آزاده هستید که میتوانید این احکام شوم و خونین را شوب حبابی در هوا بترکانید. با یک پیام با یک نامه با یک تلفن فاکس اس ام اس، باران سیل آسایی به راه می افتد که میتواند بقا و ادامه زندگی دلارای جوان را تضمین کند. همین الان هر اقدامی را که میتوانید انجام دهید. دل آرا باید زنده بماند.

آدرسهای لازم برای ارسال نامه های اعتراضی:

محمود هاشمی شاهرودی، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی:

آدرس پستی:
Pasteur St., Vali Asr Ave., south of Serah-e Jomhouri
ای میل:
http://us.mc01g.mail.yahoo.com/mc/compose?to=shahroudi@dadgostary-tehran.ir
تلفن
00982188326701
00982188326702
00982188326703

فاکس

00982188326700
982188327072

دفتر خامنه ایی
آدرس پستی:
End of Shahid Keshvar Doust Street, Tehran, Iran
ای میل:
http://us.mc01g.mail.yahoo.com/mc/compose?to=info_leader@leader.ir
تلفن:
0098-21-64411

ارسال نامه مستقیم از طریق سایت دفتر خامنه ایی:
http://www.leader.ir/langs/en/index.php?p=letter (English)
http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=letter%28Persian%29

کمیته بین المللی علیه اعدام
۱۶ آوریل ۲۰۰۹

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


4 نظرات:

Anonymous گفت...

اعدام قریب الوقوع دل آرا دارابی
دل‌آرا دارابی، زن ۲۳ ساله‌ای که از شش سال پیش به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد، چهار روز دیگر اعدام می‌شود. عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دل‌آرا روز گذشته در گفتگو با روزنامه اعتماد، از ابلاغ حکم اعدام موکلش خبر داد.وی تنها راه باقی مانده برای نجات موکلش را تلاش برای جلب رضایت اولیای دم مقتول عنوان کرد. عبدالصمد خرمشاهی با تاکید بر بی‌گناهی موکلش گفت: «ایرادهای زیادی در پرونده وجود دارد و مدارک موجود در پرونده نشان می‌دهد این دختر قاتل نیست.»

http://balatarin.com/topic/2009/4/16/1002480

Anonymous گفت...

من نمیدانم شما چرا برای مقتول دل نمیسوزانید؟اگر جای پدر و مادر مقتول بودید هم همین احساس را داشتید؟قاتل،قاتل است چه هنرمند و چه غیر.

Anonymous گفت...

ناشناس عزیز
مرگ در هر صورت محکوم است. حمایت از دل آرا دفاع از قتل نیست.
به علاوه اینطور که از ظواهر امر بر می آید، ایشان صراحتا اعلام کرده اند که قاتل نبوده اند.
حتی اگر ایشان قاتل بوده باشد، اجرای حکم اعدام غیر انسانی است.

Anonymous گفت...

اين حق او نيست اين حق دست در كاران جمهوري انساليه

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net